Huisregels

Huisregels

Placeholder

Afspraak maken

Afspraken kunnen enkel telefonisch gemaakt worden.
Tijdens een behandeling kan ik de telefoon echter niet beantwoorden. Mijn klanten verwachten een volwaardige behandeling zonder onderbrekingen. Daarom verzoek ik u om een boodschap in te spreken zodat ik u nadien zo snel mogelijk terug kan contacteren.

Om een cadeaubon te bestellen of om producten te kopen kan u best even op voorhand telefonisch contact met mij opnemen. Tijdens een behandeling kan ik de deur namelijk niet openen. Mijn aandacht gaat dan volledig uit naar de klant.

Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.

Afspraak annuleren

U kan uw afspraak kosteloos verschuiven of annuleren tot 24u voor de behandeling. Indien u later annuleert zal de verzorging waarvoor u een afspraak had, volledig aangerekend worden.
Ik kan echter begrijpen dat u door overmacht een gemaakte afspraak niet tijdig kan annuleren.
Daarom heeft u in dat geval de kans om het bedrag om te zetten in de aankoop van producten.

Te laat komen

Als u 15 min. te laat bent dan kan de afspraak niet meer doorgaan. De afspraak wordt geannuleerd en de kosten voor een volledige behandeling worden aangerekend. U kan er wel nog voor kiezen om het bedrag om te zetten in de aankoop van producten.

Betalingen

Betalingen gebeuren uitsluitend cash of via Payconiq.

Cadeaubon

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar. De bonnen zijn niet terugbetaalbaar. Op de dag van de behandeling wordt de bon uiteraard afgegeven.
Verloren cadeaubonnen kunnen niet vergoed worden.

Persoonlijke hygiëne

Hygiëne vind ik zeer belangrijk en is dus een absolute vereiste! Bij een pedicure vraag ik u om met propere voeten naar het salon te komen. Bij een ontharing verwacht ik dat u op deze plaatsen opgefrist bent.

Geen enkele behandeling is van erotische aard!!!

Placeholder